Opdracht 3

Redactieplan

Inleiding
Wanneer je je doelgroep en je online doel hebt bepaalt is het belangrijk om af te bakenen wat je precies wilt communiceren online. Ook hierbij is het belangrijk om niet alles te willen vertellen, maar om keuzes te maken. Door dit te doen zorg je ervoor dat bepaalde onderwerpen met jouw merk worden geassocieerd. Natuurlijk kun je het over je product of dienst zelf hebben (niet te verkoopgericht!), maar daarnaast is het ook interessant om iets te vertellen over het productieproces of de filosofie achter je merk.

Opdracht
Bedenk 5 onderwerpen waarover je met Fine Fleur wilt communiceren. Denk hierbij verder dan het product zelf. Bij online communicatie gaat het immers om het creëren van een bepaalde wereld of belevenis. Vul het antwoord in op het reactieformulier.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s