Opdracht 2

Online doel

Inleiding
Zoals je bij het opstarten van je bedrijf een missie en visie hebt geformuleerd, zo is het belangrijk bij je online strategie een doel voor jezelf vast te stellen. Natuurlijk is je uiteindelijke doel om mensen in actie te laten komen, om jouw producten te kopen, of om naar jouw evenement toe te laten gaan. Toch is het ‘not done’ om online teveel verkoopgericht te communiceren. De oude manier van reclame maken werkt niet meer. Mensen willen geen schreeuwerige verkooppraatjes wanneer ze online zijn, ze willen een belevenis en zijn geïnteresseerd in merken die iets te vertellen hebben. Bij het vaststellen van je doel is het dus belangrijk om niet alleen in cijfers te denken. Denk bij je doel meer in kwalitatieve termen dan in kwantitatieve. Het stellen van een doel in tijd is daarbij ook erg belangrijk.

Opdracht
Omschrijf wat je online wilt bereiken met Fine Fleur. Geef hierbij ook een bepaalde tijdsplanning (bijv. over drie maanden wil ik dit bereikt hebben). Vul het antwoord in op het reactieformulier.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s