Opdracht 1

Inleiding
Wanneer je gaat starten als bedrijf is het moeilijk om je doelgroep precies te definiëren. Waarschijnlijk heb je geen budget om een duur marktonderzoek te laten uitvoeren. Toch is het belangrijk om je doelgroep(en) te bepalen, ook al stel je deze later weer bij. Niets is zo onduidelijk als een merk/organisatie die probeert interessant te zijn voor iedereen. Door een doelgroep te bepalen laat je zien wie je bent. Aan de hand van je doelgroep bepaal je namelijk je stijl, je ‘tone of voice’ , het design van je website en de sociale media die je in wilt zetten. In eerste instantie zul je zelf moeten omschrijven wat jij denkt dat jouw doelgroep is. Doe dit aan de hand van je ervaring en door je eigen kleine onderzoek online.

Opdracht
Omschrijf de doelgroep voor Fine Fleur. Vul je antwoord in op het reactieformulier onderaan deze pagina.
(De eerste keer dat je een reactie invult moet je inloggen met Twitter. Je gebruikersnaam: socialmediacursuspro3@gmail.com. Het wachtwoord krijg je in de cursus.)

Advertisements

One thought on “Opdracht 1

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s